onsdag 31 mars 2010

En givande dag.

Oj! Idag är jag såå trött! Men yes vilken rolig dag i skolan, vi har jobbat med exponering denna vecka och verkligen fått vara kreativa, fatta snabba beslut, jobba i grupp, & skapa inspirerande miljöer. Passar mig då jag gillar jobba med utmaningar och tidspress. Hoppas bara inte jag varit för dominant & kört över, men det är ju inte likt mig. Brukar ju inte strida så för att få igenom mina egna ide'er....host host...Synd jag missade att ta kort annars hade jag kunnat visa våra verk här. Kanske kommer en annan dag då många andra i klassen fotade. Sen var det raka vägen till E's skola där det var drop in f-möte med bullar & sång. Söta & glada & duktiga barn!Till middag idag blev det 4 vaniljbullar & 3 glas saft, hoppas på en mer näringsrik middag imån.

Sov gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar