söndag 28 mars 2010

Sådär!

Då var det fixat, en egen blogg! Jag som inte ens läser andras bloggar, (ok några få) men varför inte. Jag kommer skriva om det mesta som händer & inte händer i min vardag, i mina tankar & i min stökiga garderob. Men förhoppningsvis ska min garderob snart få sig ett lyft, nästa byggprojekt hos blir en stoooor garderob, mycket lådor, hyllor, häng och struktur. Just nu är det ingen som helst struktur utan verkligen ett kaos i de såkallade garderoberna. Ångest när E ropar att han vill ta på sig,...visst jag ska bara leta igenom heeela huset för det kan ligga någonstans ööööveraaallt. Tro nu inte att jag är världens slarv maja för det är jag inte, problemet är bara att jag behöver en stor lyxig "walk in closet" !! Gärna med vit lurvig heltäckningsmatta, kristallkrona med mycket bling & en champange kyl......


Ha en härlig söndag!


puss.

8 kommentarer:

  1. Jaha, då var jag din första följeslagare ;)
    Lycka till med bloggandet!!!
    Kram kram Tina

    SvaraRadera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  3. ...och här kommer jag! Ska bli spännnde att få följa din blogg! Men du kan väl gå ut ur garderoben ibland också? :)
    puss och kram Katja

    SvaraRadera
  4. Hej, bloggar vet jag inte så mycket om, men garderober kan vara spännande. Jag följer med.
    Marianne

    SvaraRadera
  5. Tack, va söta ni e!

    SvaraRadera
  6. Vi skall in i din garderob...Jag gick ut ur min. Ha Ha Ha.
    Gud va kul!
    Lycka till!!
    Pöss

    SvaraRadera
  7. Hej Anna!

    Kul att du har en blogg, jag kommer titta förbi.
    Massa kramar
    Smultron

    SvaraRadera
  8. susanne Edén01 april, 2010

    Hej Anna!
    Kul med en egen blogg, klart jag kommer titta in då och då! Lycka till och kram

    SvaraRadera