onsdag 7 april 2010

rebellisk bitch...

Har kommit underfund med massvis här i sälen, lärt mig mycket om mig själv som jag inte tidigare visste. Alltid intressant och nyttigt. Vi spelade "Orangino" ett spel som går ut på vem som käner sig sjäv bäst & hur andra uppfattar en så jämför man sin egen uppfattning med andras åsikter. Riktigt roligt & många livliga disskussioner uppstod. Mina (fd) vänner var mycket eniga & överens om att jag var en rebellisk, prylgalen latmask. Vilket jag inte riktigt höll med om...men samtidigt var jag vänfast, min vänskap var pålitlig och stabil. Det känns ju iallafall väldigt bra.men att jag skulle vara bråkigare än min omgivning & att jag har ett starkt habegär efter finare varianter av det jag redan äger & att jag avviker när arbetet blir obekvämt eller för jobbigt det får jag nog fundera lite på...sen var de även överens om att Luther satt tungt på min mans axel, hans tillvara tyngdes av många måsten....hmmm låter ju som om jag vore onormal eller en riktig bitch! Tur då att jag har mina små älskade troll ;-)
puss!

1 kommentar:

  1. Man får inte ta spelet för allvarligt och analysera i efterhand! I vinets töcken så blir diskussionerna livliga ;)

    SvaraRadera