onsdag 16 juni 2010

husägare????


Väktaren har blivit inlåst i kassavalvet på banken....så därför har banktanten inte hört av sig på ett par dar...hahaha verkar ju helt sjukt. Vi håller på att bli husägare till ytterligare ett hus denna gång ett lite mindre där vi kan tillbringa vintersemestrarna. Men allt tar så onödigt lång tid, allt vart ju klart, lite juridiska smådetaljer som skulle fixas och sen det sista med banken å nu sitter de inlåsta i bankvalvet ;-) Låter ju som en extremt dålig bortförkaring men kanske ändå inte...Hallååååå!! Vi vill nu!! Inte sen.....Jag har ju redan målat upp en bild i huvudet hur det kommer se ut när jag har gått lös med lite färg & fix. Fin fint kommer det bli och alla härliga vänner är välkomna att hälsa på.

Nu ska jag pyssla om min lilla sjukling R som blev matfögiftad härromdagen :-(

Puss & kram

anna

2 kommentarer:

  1. Det där lät ju fullständigt Crazy! Va kul med huset? Sälen...Då kanske man kan få hyra det av Er någon gång? Sandra kan ju inte åka så jag måste lära upp henne!!!
    KRAM
    Usch med mat förgifningen!

    SvaraRadera
  2. Ja allt e lite crazy! Klart ni får hyra och Sandra måste ju absolut lära sig att åka skidor!
    Kram.

    SvaraRadera