måndag 28 juni 2010

kunde inte motstå...

Nästan varje dag jag jobbar kommer jag hem med nåt nytt...bra...eller dåligt...? jag tycker det är bra & roligt med nya saker J tycker jag e störd. I dag blev det en fin fin rosa våg. Rea var det också så det var verkligen ett fynd jag inte kunde missa. Dessutom äger vi ingen våg innan, jag har faktiskt aldrig haft någon utan brukar nöja mig med att väga mig hos vänner när jag är och hälsar på. Men nu har jag en alldesdes egen rosa våg med donuts och kakor på. (Jag tänkte ge den till J i födelsedags present men kunde inte vänta tills dess). Det ska bli såå kul att väga sig varje dag, kanske kommer jag då även bli bättre på att träna.
fin va?
puss anna

1 kommentar:

  1. Den e ju bara superfin, såklart! Undrar vad man väger efter alla lata stranddagar... puss

    SvaraRadera