söndag 20 juni 2010

Lång mantel....

Till och med jag hade tårar som rann ner på min kinder. Jag hade inte ens planerat att titta på bröllopet, jag har inte varit så insatt eller intresserad helt enkelt. Men när jag väl satte på tv:n och började titta så kunde jag ju inte sluta, såg tills sändningen slutade. Vi tittade hela familjen utan R som somnade kl 18 igår. Det var ju helt fantastiskt. Vilket sagobröllop! Fint tal om prinsessan som kysste grodan, då tårade sig mina ögon. Både E & V tittade länge och frågade mycket, de tyckte detta var spännande. Vi hade inte köpt alla bröllops servetterporslinchokladblommortårtorglasdukar vi klarade oss riktigt bra utan och jag kan leva utan det tjafset. Men tänk vad kul det hade varit att få vara med och få se alla dessa kungligheter och vackra klänningar och framför allt att få äta av menyn. (jag har faktiskt blivit bjuden på middag av Stefano Catenacci som var chef över bröllopsmiddagen igår..hihi lite mallig;-))
J tyckte vissa såg ut som de skulle på maskerad och tyckte att Viktorias mantel var lite väl lång. Mantel?! Det hade varit ok om det var V 5 år som sa så men J 35??hmmm...Jag gillade drottning Silvias smycken bäst riktigt fina.
puss kram
anna

1 kommentar:

  1. Jag fastnade också framför tv´n. Trodde jag inte om mig själv! Men det var riktigt fint!

    SvaraRadera