lördag 5 juni 2010

Lördag i Villerkulla.

Idag har vi haft en riktigt slapp lördag i villa villerkulla. Eftersom jag brände mig såå igr blev det inte playan för mig idag. Jag fick nöja mig med att vara påklädd och njuta altan liv. Inte så dumt det heller, blommorna fick sig en dusch...


Och potatisarna sticker upp i landet...



Vattnandet blir ju såklart mycket roligare med min fantastiska kanna!






Även rose'n smakar godare i mina fantasiska glas som jag fått av mina fantastiska vänner. Tack till er!












Här byggs det flygplan av V och hans nya polare.






Glass paus på tre toppar i Gottskär...muuums!








De är godast med sina nygräddade våfflor och de doftar ljuvligt.








Killarna hänger hos grannen och spelar fotboll...











Jag passar på att njuta av mitt goda rose' i kvälls solen.









ZzzzzzzZzzz......









Lovely saturday!

puss anna









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar