lördag 12 juni 2010

Mystik & goa drinkar...


Igår fick även jag sommarlov,härligt!! Det fick firas med lite vin, drinkar, vänner och en kväll på stan. Vi hamnade på Port Du Soleil vilket var super kul och vi hade en rolig kväll. Det var verkligen kul att se hur kajskulet förvandlats från ett trist räkfrosse hak för mindre roliga människor till en härlig oas i medelhavskänsla med grym musik och massa glada roliga människor! Kul också att jag fick träffa mina gamla arbetspolare från smaka tiden som sedan blev mina arbetsgivare på Bliss och som nu bla driver denna fantastiksa krog. Ni har verkligen lyckats! Gillade starkt miljön och inredningen. Mycket tyg blandat med kristlall kronor, disco kulor & sköna sängar..lite mystik..mi like :-)

Jag skulle sova hos mina föräldrar (de bor lite centralare) , så när jag smyger in där vid 4 tiden så hör man...Anna är det du? Då ligger mamma på soffan och har inte ens gått och lagt sig. Men mamma jag är ju vuxen du behöver ju inte sitta uppe och vänta som när jag bodde hemma för 16 år sen....men det gjorde hon och hon frågade även om jag ville ha nåt att äta. I love you mamma!

Puss & kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar