söndag 11 juli 2010

sommar mys!































Igår kväll hade vi en helt magisk kväll. Efter en svettig jobb dag så åkte vi med familjen Brandt ut med båten. Vi packade ner grill mat vin melon marsmallows och badkläder förstås. Vi hittade en alldeles egen ö (eller tja..motorn la av och vi körde lite på grund..) vilket var tur eftersom våra killar inte är dem som direkt sitter still och tittar ut över havet. De klättrade & tjoade så till och med lammen sprang i väg och sökte ro på andra sidan ön :-) Tänk man kunde knappt tro vi var i Sverige...eller i onsala...hos oss...vi bor här! Det är ju såå vackert! Jag kanske ska sluta tjata om att flytta till Italien, Australien och hawaii, ialla fall under sommaren då har vi det ju ganska bra. Vi badade, drack och åt gott och hade det helt perfekt. Killarna byggde sandslott och badade till halv elva då vi packade ihop oss & pruttade hemmåt igen. Hoppas verkligen på många fler sådana här tropiska sommarkvällar & härligt sällskap!

Puss & kram
anna

2 kommentarer:

  1. Jaa, vilken kväll vi hade! Jag tror att den lätt kommer att hamna på topp 3 av sommarens alla kvällar! Den var magisk, rolig, härlig och bara helt uuuunderbar :) Vi ser fram emot att hämta upp er fler gånger på bryggan med båten full av goa grejer och trevligt sällskap! Jag tror inte mina familjemedlemmar tänker på oss som familjen Brandt... det är bara du :)
    stor puss goa vänner

    SvaraRadera
  2. Bara jag...det är inte så bara det;-)
    ok fam persson eller persbrandt?

    SvaraRadera