söndag 8 augusti 2010

hello Stockholm!

Nu är jag i Stockholm och slappar på hotellrummet. Det är verkligen härligt att bo på hotell. Jag beställde upp god krämig pasta med grillad halloumi och ett gott glas rött på rummet. Det är inte alltid man orkar sitta reston och vara social.
I natt ska jag verkligen breda ut mig i den stora sängen och jag hoppas på att få sova heeeela natten!
Men visst jag kommer sakna de mina.
Ser fram emot veckan här uppe med mycket jobb och hoppas på att finna mycket ny inspiration som jag ska dela med mig av till er.
Kanske ses vi på mässan den öppnar på torsdag så då får jag ha "pyntat" färdigt.

puss & gonatt
anna

3 kommentarer:

  1. Roligt med Formex, jag kommer att åka upp på Lördag. Då kanske vi ses i massan :-)

    kram Johanna

    SvaraRadera
  2. Åh, hur skönt och gott lät inte det där!? Härligt!

    Har missat en hel del här inne, lägger till dig på min lista så att det inte händer igen!

    Kram Pernilla

    SvaraRadera
  3. Vad kul Johanna, kanske ses vi.

    Vardagslyx, det är ganska skönt men mycket jobb. Det är nog bäst du lägger till mig på din lista ;-)

    Kram anna

    SvaraRadera