söndag 1 augusti 2010

tack!

God kväll!
Nu är det en vecka sedan som jag äntligen fick ordning på besöks räknaren. Efter ett antal timmars letande fixade jag (J) det till slut. Det är ju fantastiskt kul att se hur många som är inne och läser min blogg varje dag. Många fler än jag trodde. Det glädjer mig verkligen. Tack alla söta ni som tittar förbi. Men varför sååå komentarer?? Det är ju så roligt att få lite feedback, det kan vara bara en hälsning. Anonym som icke anonym, långt eller kort, ris eller ros. Lämna gärna tips och önskemål så jag vet vad ni gillar och inte gillar.

Om ni inte vet hur man lämnar en komentar:
  1. klicka på kommentarer under varje inlägg
  2. skriv din hälsning
  3. tryck skicka som
  4. välj antingen, anonym eller namn webbadress ( det räcker med att fylla i ditt namn om du vill)
  5. eller om du har ett konto ( då vet du hur du gör)
  6. tryck på skicka kommentar
  7. sen så får du skrålla ner till inlägget igen och ev fylla i en ordbild.         
Inget krångligt alls tar typ 5 sek och jag blir sååå himlans glad!


Puss & kram
anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar