lördag 28 augusti 2010

Walk in closet

Jag får mig ett bryt!!!! Vi har kaos i bland allas kläder.Vi saknar förvaring och garderober och det är såå jä..a tröttsamt! Kan leta i evigheter efter strumpor till hela familjen...suck. Så ni som ser våra barn i olika strumpor på dagarna ni vet varför. Nu får det vara slut på det, vi har bestämt oss för att riva V fina rum och bygga om den till en "walk in". Jag hade ju önskat att jag hade kunnat få ha hela rummet för mig själv men tyvärr måste jag dela med mig till de andra som inte heller har någonstans att förvara sina kläder.
I morgon åker jag till Grekland och när jag kommer hem hoppas jag på att rummet är klart ;-)


Så nu måste jag skynda mig med ritningen så att J vet hur han ska bygga.

Den här ser ju helt underbar ut, det krävs nog dock ett lite större utrymme.

Har ni några tips eller erfarenheter jag behöver tänka på när jag ska rita upp min drömgarderobe så får ni gärna dela med er.

kram
anna

1 kommentar:

  1. Ha det underbart i Grekland Anna!
    Hoppas garderoben blir fin =)

    SvaraRadera