torsdag 2 september 2010

Fula miner!


Ikväll visade mina killar sitt rätta jag! Vet inte vad som hände men V Valentin fick sig ett tokspel. Medans jag var och hämtade mera mat så passade han på att leka rövare.
E kom och hämtade mig och berättade att V gjorde sina fulaste miner åt en farbror som blev jätte arg! Suck....när jag kommer tillbaks sitter han fint och lugnt som om inget har hänt. V vad har du gjort?? V visade gladeligen upp sina fulste grimaser igen.
Herregud vad pinsam han är, just då önskade jag att J var med så jag kunde lägga över det på honom.
Jag frågade E vem av alla farbröder det var. Mamma det var han som sitter där som är alldeldes röd i ansiktet för att han är såå arg på V.
När han vänder sig om kan jag faktiskt knappt hålla mig...my god vad röd han var. Han har heeelt glömt av att solkräm kan vara bra i Grekland, jag kämpade verkligen för att inte...men jag brast i skratt.
Sedan kunde vi inte sluta, fnittriga flamsiga och förmodligen trötta avslöjade vi att sådana här är vi. Kanske inte alltid perfekta men vi har ändå kul och det såg inte farbron ut att ha haft på väldigt länge. En sådan gringubbe.
Hoppas aldrig mina killar blir så trista.

En finurlig V. 
Fulaste grimaserna vågar jag inte vis er.

Puss & kram
anna

1 kommentar:

  1. Han ser inte så ful ut. Jag längtar efter er men vi ses nog inte innan vi åker till Kreta. Jag skall komma ihåg solkräm och keps så att jag inte blir en arg kärring.
    Marianne

    SvaraRadera