onsdag 29 september 2010

Skyltning

Här är lite bilder från skyltningen på NK vi gjorde förra veckan.










Som ni ser så jobbade vi väldigt mycket med lastpallar, roligt material att exponera med. Det tog sin lilla tid att måla alla men det var det värt. Riktigt roligt projekt!
På måndag ska alla bäras ut igen...phua.

Idag har jag haft en lite sämre dag febern smög sig på mig och kreativiteten dalade men jag klarade mig igenom dagen i skylten så imorgon är det en ny skyltning på Östrahamngatan.
Tyvärr måste jag nog stanna under täcket imorgon.

Kram på er
anna

4 kommentarer:

  1. Ni har gjort jättefint!!
    Om ni vill bli av med dom kan jag ta hand om några =)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Ha ha..jag håller faktiskt på med ett litet projekt med pallar.

    kram

    SvaraRadera
  3. Hej!

    verkligen jättesnyggt, vill verkligen gå in och handla.
    //Anna

    SvaraRadera
  4. Hej!

    Blev nyfiken på vilken utbildning/skola du går på?

    /M

    SvaraRadera