onsdag 27 oktober 2010

Ekorre på besök!

Tiden vad händer med den egentligen. Lämna kids hämta kids jobba plugga jobba handla städa bandy cykla möten utvecklingsamtal feber laga mat utflykt för små skor snorig näsa glada miner skrikiga miner middagar invigningar springa räkningar....är det det här som kallas ekorrehjulet? Iså fall kliver jag av för det var ingen rolig resa! Trist när man känner att livet hamnat i rutinmässigt mönster. Jag gillar ju inte ens rutiner.Hur hinner man med allt? Får nog ringa in "Rut" och se om hon kan trolla med lite andra sysslor som jag inte vill lägga tid på. Vill lägga min tid på att ha det härligt. Snart blir det nog bättre, ser fram emot att ha ett jobb och inte 5 plus skolan....våren 2011!!



Hoppas ni andra inte har rullat in i detta hjul utan njuter av att det är onsdag! Dela gärna med er hur er vardag funkar.

puss & kram
anna

1 kommentar:

  1. Oj, vad jag kände att jag var i just samma hjul... :-) Med jobb, träningar (för barnen), mat, städning o s v... Fast idag kände vi att äh, va 17on - räkor & vitt vin på en onsdag - kan ju funka? Om än lite sent... Det har ju varit hockeyträning ;-) Kramar Eva Gidsäter

    SvaraRadera