torsdag 7 oktober 2010

Tjingeling Torsdag!




Jag har blivit moster igen! Till en liten liten kille som jag hoppas på att få se så snart det bara går. Det var inte helt enkelt för den lille killen och inte heller för hans mamma men jag hoppas verkligen att de snart mår bra igen och att jag får känna klämma och gossa med den lille. Tänk nu har mina föräldrar fått 6 barnbarn och alla är de killar! Min mormor och morfar har nu 9 stycken barnbarnsbarn och alla är de killar, hahaha...inga rosa klänningsköp i vår släkt inte!

Idag har jag en febrig kille hemma i soffan så vi tar en riktig slappar dag med film och spel på schemat.
Hoppas på att hinna plantera lite växter i korgarna på trappan som jag köpte för ca 2 veckor sedan, men vi får se.


I denna coola bergsvilla utanför Barcelona bor arkitekten Jordi Garce's tillasammans med hans fru.
Snacka om "living on the edge"!




Verkligen ett hus i min smak.





Så läckert sovrum med det fina badkaret och bergsväggen.

 

Ha en bra torsdag!

Puss
anna

3 kommentarer:

  1. Grattis Anna! Roligt med en liten bäbis.
    Ibland blir även jag sugen på en liten till :-)

    Kram Jennie

    SvaraRadera
  2. Grattis, vad kul! Hoppas du snart får träffa den lille.

    Vilket fantastiskt hus!!! Min smak också!:-)

    Kram Pernilla

    SvaraRadera
  3. OOhhhh....Hälsa P så himla gott! Det är snart så att ett helt 7-manna lag kan startas!!!!
    Grattis Moster Anna!!!
    KRAM

    SvaraRadera