måndag 15 november 2010

Halloj Måndag!

I skolan idag var det matte på schemat. Hjälp!
Jag är ingen höjdare på matte och kommer aldrig att bli.
Det som var skönt var att nästan hela klassen var på samma nivå (kassa). Det är nämligen så att är man bra på det kreativa så är man oftast inte så på matte. Hjärnan fungerar så.
Skönt att veta att man inte är knäpp för det!
Kursen är bara i 2 veckor så jag ska nog stå ut.

 Medans jag tog en pause hittade jag detta härliga hem.


Coolt med den gamla snickarbänken som arbetsbänk.






Vackert, gillar gillar.





Elefant stilleben.



Gillar!




Hoppas ni alla har haft en härlig start på den nya veckan!

kram
anna

3 kommentarer:

  1. Det är säkert sant, jag har lätt för matte men är inte alls lika kreativ.
    Vackert hem.
    Kram Maria

    SvaraRadera
  2. Fint hus du visar bilder från!

    Ska visa ditt förra inlägg om pepparkakshus för Jonathan. Han och jag ska nämligen göra ett eget hus i år "INTE sånt där köpt" som jag annars brukar hålla mig till...

    Kram Pernilla

    SvaraRadera
  3. Wow, vilken underbar idé att ha snickarbänk i köket. Älskar när man hittar på nya kreativa lösningar på saker, och ställer grejer på lite oväntade ställen.

    Matte ja! vem är bra på det liksom...?!;)

    SvaraRadera