måndag 20 december 2010

Kallt & vackert!


Tiddeloo på er!

Just nu har vi -18 grader, kallt men ändå ganska ok. Idag var jag på väg ut i backen men ångrade mig och stannade hemma i stugan.
 Beskådade den vackra utsikten, vitt, vitt och ännu mera vitt. Vackert! Gick en lååång promenad och sorterade mina tankar medans de andra var ute och åkte. 
Nu har vi precis sågat ner en liten liten gran från vår tomt som strax ska kläs. Vi har julpyntat både inne och ute så nu kan tomten snart komma även hit. Om han hittar ;-)




Imorgon ska jag visa hur vår lilla gran blev.

Kram på er alla!

p&k
anna







  

2 kommentarer:

  1. Hej hej!
    Ja, visst är det vackert med all snö - det ser ut som ett vykort överallt.
    Men visst är det liiite för kallt nu?
    GOD JUL!

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Tack för titten hos mig.
    Ja visst är de fint ute nu! =)

    Ha en bra kväll!
    Kram Jenny

    SvaraRadera