fredag 14 januari 2011

Frrriiiday!!!


Hej på er alla härliga läsare & bloggerskor.
Nu är jag hemma igen efter 2 intensiva dagar i jönköping. Jag har varit där och jobbat, byggt en mässmonter. Ojojoj, denna gång gick inte allt som jag tänkt mig. Det var på tok för mycket varor, för lite tid och för lite folk. Jag har byggt den förut men denna gången vet jag inte riktikgt vem som hade tänkte till eller inte tänkt till ;-)..hmmm. Men efter mycket suckande, arga miner, glada skratt och mycket mycket slit fick vi tillslut ihop det. Det blev väl bra tillslut och jag hoppas att kunden blev nöjd.
Det blir ju oftast bra i slutändan.
Nu är jag hemma i 2 dagar sen tuffar jag vidare på jobb.


Som ni säkert alla redan vet så har vår duktiga bloggerska Elin kling ritat en kollektion exclusivt för HM.
Kollektionen släpps den 3:e februari och jag ser fram emot detta.
Jag gillar Elins stil, avslappnad och coolt feminim. Så jag hoppas på att finna något kul.







Nu ska jag påbörja ett lampprojekt till V rum.
 Hoppas att det blir bra och att jag kommer slutföra det. Jag har en tendens att påbörja tusen projekt och väldigt svårt att slutföra dem. Hinner tröttna innan det blir klart.

Hoppas ni får en lovely fredag mina vänner!

puss
anna

2 kommentarer:

  1. Önskar dig en skön fredag och en härlig helg!

    kram Pernilla

    SvaraRadera
  2. Hörde att Elin Kling skulle göra en kollektion för H&M. Blir spännande att se sen!
    Ha en skön helg!

    Kram Helena

    SvaraRadera