måndag 24 januari 2011

God morgon sköna böna!


Jag befinner mig i Norge för ytterligare en inredningsmässa som ska pyntas. Jag har sovit som en gris heeela låååånga natten. Igår morse gick jag upp 4.45 vilket jag inte tycker är ok. Idag 6.15 vilket också egentligen är på tok för tidigt när man jobbar till 23.00...men men jobbet är ju skitkul och då får det vara så. Jag är ingen morgon människa och kommer nog aldrig att bli hur jag än försöker. Goda våfflor blev det till frukost idag. Mumsfilllibabba!


Här är en av mina arbetskolleger som lyckades lägga den första ordern! (en mix) Tjoho! 

Jag har ju inte hunnit berätta om formex så mycket. Men jag träffade ju iallafall min M Montazami tillslut. Oj vilken underbar människa. Lika härlig som på tv. Pratade och skojjade med alla.Men shit vad lång hon är!
Träffade ju även Ernst, kanske inte riktigt så fachinerande som M men han höll ett föredrag i pesonlig inredning och jag blev faktiskt positivt överaskad. Han fixade det bra.
Mässan var bra men inte mycket som var wow tyvärr.Mycket som är samma från år till år. Fast lite godbitar hittade jag allt. Shoppade även lite....så snart kommer den hem min fin fina buddah!

Nu en fullpackad bil utanför, bäst att skynda mig.
Hörs ikväll.

Puss
anna


1 kommentar:

  1. vad annorlunda man känner sig jämte denna kvinna !?!
    Liksom gråååå...
    men kul var det !"

    SvaraRadera