lördag 29 januari 2011

Lördags mys!


Hejsan hoppsan på Er där ute i rymden!

Mår ni fint idag? Lördagar är ju härliga. Jag hade en lååång sovmorgon och vaknade inte förrän efter kl 10, då låg V fortfarande och sov! R var underligt nog vaken men så tyst så det märktes inte.V piggnat till lite här idag så vi bestämde oss för att gå på bio.
Vi satte på oss brillorna och såg på Yogi Björn. Jag tycker verkligen att det är så coolt att se filmer i 3D. Filmen var bättre än jag hade väntat mig, så vi hade en super mysig em jag & V. (R ville inte hänga med oss).
Mina andra killar befinner sig i sälen och denna gång har E med sig sin kompis M. De har sååå himla roligt!
 Här kommer en liten hälsning från dem.




Nu puttrar den indiska grytan i bakgrunden så nu är det bäst att jag springer dit.
Ha en underbar lördagskväll!


puss
anna


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar