måndag 3 januari 2011

Ny vecka nytt år!


Jag känner på mig att 2011 kommer bli ett riktigt bra år. Förra året var lite svajigt på alla kanter, men nu  kommer det bli finfint!

Jag har inte lagt några nyårslöften (brukar inte kunna hålla dem) detta år men jag har bestämt mig för att ge mer kärlek!! Jag ska lägga min energi och kärlek på dem jag gillar och inte lägga så mycket energi på det som inte ger mig så mycket.
Sedan hoppas jag även att gymet kommer bli lite mer välbesökt av mig.
Ni då, har ni lagt några löften?



Idag har vi hunnit med fortsättning på röjjet, 4- hjulingsåk på tomten och även skatehallen. Tyvärr slutade dagen med en stukad fot för E. Stackarn, han hade ju så kul och nu ligger han och kan inte sova för att det gör ont. Det får kanske bli en tur till läkaren imorgon :-(

Hoppas ni alla mår fint och god fortsättning på Er!

Love
anna




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar