tisdag 8 februari 2011

Hello tisdag!




Detta vackra hem hittade jag i sköna hem! Huset ser fantastiskt vackert ut. Fin fasad.
Mi like!









Vi har haft en riktigt härlig dag i backarna idag. -3 grader, klarblå himmel och en skinande stor sol!! Det kan knappast bli bättre.
Just nu sitter jag i vår egen lilla stuga och pluggar på en tenta som jag ska åka hem på torsdag för att göra.
Duktigt av mig tycker jag....& här sitter jag nu och bloggar...fy fy!
Vi bor inte i vår stuga denna veckan utan hyr en större stuga i timmerbyn i Lindvallen då vi är 10 personer som bor ihop. Jag kan verkligen rekomendera de stugorna då de ligger perfekt i backen och närheten till experium och skilodge.
Vår stuga var också helt nyrenoverad, fräscht och fint. Viktigt tycker jag!
Nu ska jag snart åka tillbaks för attt bli serverad middag, möms!

love
anna

2 kommentarer:

  1. Snygg trappa! Vi har en helvit trappa som jag funderar på att lägga en svart matt i mitten som på bilden. Eftersom vår trappa är högblank vit, snyggt men kanon farligt för barnen och lille nakenhunden som brukar ramla ner lite då och då när vi skall ut och gå våra promenader. Kul att du valde den bilden så jag fick se hur det ser ut med en svart matta i mitten på en vit trappa.
    Ha en fin kväll!
    kram CC

    SvaraRadera
  2. hei
    så gøy å finne bloggen din
    den er fin!

    her kommer jeg igjen.
    hilsen Åpent hus

    SvaraRadera