lördag 5 februari 2011

Lördag!


Hej på er!!
Idag är livet på topp igen! Härligt härligt. Idag blev det lunch på stan med fina vänner! Det är ju så mysigt att träffas helst när den ena pront ska bo i Örebro av någon konstig anledning, vi hra ju det så bra här
 :-).
Sedan fick jag med J på lite shopping, då mår man ju så bra. Det blev ingenting till mig denna gång men killarna fick lite nyheter i sina garderober.
Nu småsmuttar jag på ett gott glas vin brasan sprakar och det är dags att börja packa väskorna.
I morgon rullar vi upp till sälen igen, ännu en vecka med skidorna på. Jag funderar på om längd ska få bli min nya grej. Jag har inte åkt det sen jag var liten men jag tror det kan vara rätt kul om inte annat en grym träning. Undrar bara om jag får med coola J på det,tror inte det. Han tycker nog att det går för långsamt ;-)
Hoppas er lördag varit mysig och att ni inte blåst bort i stormen.

Här visar jag ett lite udda hem. En 1:a på 425 kvm som tidigare var en gammal källarteater i Stockholm. Coolt.
Inte riktigt så som jag skulle inrett den kanske men det är ju alltid kul med udda hem och udda inredningar.











love
anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar