söndag 20 februari 2011

Söndagsbilden V 7


Mitt bidrag till fabriken denna söndag, min gudson Alvin!


Godmorgon på Er!
Det var ett tag sen sist, flera dagar sen. Helgen har varit fullspäckad och rolig.
I fredags var jag och bästa Å på Långedrags värdshus och åt en riktigt god och mysig middag. Vi hade en supermysig kväll utan barn och män :-)

Igår var det dags för min systerson A att döpas. Jag fick den stooora äran att bli hans gudmor eller fadder heter det kanske i vår tid.
Mitt första fadderbarn!




Han såg nöjd ut med sin present även om han får vänta ett tag innan han kan tuta runt.

Efter dopet körde vi vidare ner till vänner i Varberg. Vi har varit dåliga på att hälsa på dem så det var riktigt kul att se deras fina hus. Vi bjöds på grymt god middag med en massa gratinerade havskräftor. Gillar gillar!
Idag blir det jobb på Raggan.

Ha en härlig söndag mina vänner, ut i solen och njut!

kram
anna

2 kommentarer:

  1. Så söt! Låter som en bra helg:-)

    Kram Pernilla

    SvaraRadera
  2. Sicken liten going! Vad fint med dop. Är också fadder till min brorsbarn och det är så mysigt :)

    Kram Linda

    SvaraRadera