torsdag 10 februari 2011

Tuff tuff....

Hejsan hoppsan!

Sitter just nu i Hallsberg på en träig hård bänk och väntar på att tåget ska komma. Tydligen försenat...surt! Tur jag har min lilla lap i väskan :-)
Jag har lämnat min familj i sälen för att åka hem och skriva en tenta i ledarskap i morgon. Det blev en låång resa med 2 byten och försenade tåg.
Nu vill jag bara hem, pappi kommer snällt och hämtar mig vid tåget så sover jag hos dem inatt. Nära från tåget och nära till skolan.

Tanken är att jag reser upp till sälen igen direkt efter tentan, om jag inte skriver för långsamt och missar tåget. Jag har en ganska liten marginal så jag hoppas på att det inte blir allt för krångliga frågor där jag behöver fundera för länge.

Här visar jag några bilder från en av mina fina vänners hus. Jag funderar på att börja visa små hemma hos reportage här på bloggen. Vad tror ni om det?? Men först behöver jag kanske en lite bättre kamera.





I detta härliga hem finns massvis mer att visa så det får bli ett projekt att visa er snart.
Nu börjar folk att resa på sig så jag tror det är dax att gå ut till tåget nu.

puss
anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar