torsdag 17 mars 2011

Dan före...

..fredag!
Denna veckan har jag tränat massvis och jag hoppas snart att det börjar synas. Vill att musklerna ska poppa ut och fläsket försvinna.
Men efter denna hårdtränings och pluggvecka längtar jag nu tills fredag, tentaskrivning,helgen, fest och gott vin!  

Här vill jag bo!!

Jag hade kunnat flytta in redan ikväll och jag hade inte behövt byta ut en enda pryl. Jag älskar det rakt igenom. Och ännu bättre huset ligger i Italien...love!
Problemet är väl förutom ekonomin att det inte är till salu :-(
Det är ett danskt par som äger denna lovely borg. Enkelt och snyggt, danskar e grymma!
Vill ni kika mer så hittade jag bilderna i senaste sköna hem.





Tänk alla goda middagar med härliga vänner runt det där bordet..


Här skulle jag sova som en prinsessa...



Här ute skulle min gräddvita Vespa stå och vänta på mig för en tur genom byn för lite shopping.


Dream on!
anna

2 kommentarer:

  1. Ja håller med! Vad coola dom stolarna är i den miljön= Me like!
    kram CC

    SvaraRadera
  2. Hade jag bott där skulle jag troligtvis aldrig lämna huset.. Wow!!

    SvaraRadera