måndag 7 mars 2011

Godagens!

Äntligen en dag då jag kunde pausa från allt jobbjobbplugg! Det behöver man ibland. Jag har faktiskt fått en hel del annat gjort sådant som ibland hamnar på hög.
Det bästa av allt...jag har skaffat ett nytt gymkort så nu ska kilona svettas bort och musklerna pumpas fram :-)
Jag har varit utan min telefon hela dan, kunde inte hitta den. Jag letade som en tok i bilen och i huset men den var borta.
När jag hämtade killarna på skolan letade jag efter deras vantarmössoröverdrags som ständigt försvinner. (Slarvers) Där i tunnan för kvarglömda kläder fann jag inget som var killarnas men min telefon!! Mycket konstigt, men där i låg den iallafall.
Underbart att man har sån koll!
Så därför kära vänner har jag inte kunnat svara när ni ringt idag.

Vår nytt från Rabens Saloner.





Finfint tycker jag.
Nu är det bara solen och värmen som saknas.

Kram på er
anna

1 kommentar:

  1. Åh, vilka snygga bilder!!!
    Ska iväg och träna jag också, sen blir det välförtjänta (?) semlor efter det!

    Kram Pernilla

    SvaraRadera