onsdag 6 april 2011



Längtar längtar längtar efter sommaren! Våren kan väl iallafall komma?! Jag fryser fortfarande varje dag och jag är såå less på det. Jag vill ha sol och åtminstonde 20 grader NU tack. Det är ju så härligt att få hänga på altanen hela dagarna och kvällarna. Frukost ute och middag ute, mmmm I like!


Så här såg det ut på en del av vår altan förra sommaren, i år drömmer jag om en riktigt stor och skön soffa. 
Den här ser ju alldeles perfekt ut!


Sen kan jag tänka mig att bygga mer altan och gjuta så mycket som möjligt runt om så jag slipper en massa ogräs och tjafs.
Men varje år åker jag iväg och handlar en massa växter och tänker att det ska bli så lummigt och fint på vår tomt, men när jag väl lastat ut alla växter har jag redan tappat lusten och de står kvar oplanterade på gräsmattan  tills de vissnar. Sån är jag :-)

Men soffan den skulle jag ta hand om!

puss






2 kommentarer:

  1. Visst längtar man nu efter sol och värme. Här ska det åtminstone bli sol och 13 grader i helgen och det är jag överlycklig för ;)Intresset att planera inför sommarsäsongen har vaknat till liv här med.

    /Linda

    SvaraRadera
  2. Jag vill hjälpa dig med det lummiga. Har du sett några krokusar.

    SvaraRadera