söndag 3 april 2011

Söndagsbilden V 13


Tänk vad härligt det är när man får leka med färg. Att få slösa och hälla ut dyrt nagellack är en tanke jag ofta tänkt men sällan gör då det faktiskt är lite slöseri. Men nu fick jag möjligheten och jag tog den!
Detta är en liten del av skyltningen jag gjorde förra veckan.
Jag lovade ju att visa bilder men de blir inget bra då allt speglar sig i fönstren.

Helgen hemma hos oss har varit lugn och slapp. Lååånga sovmorgnar och inga måsten.
Idag var vi iväg och spelade bowling, jag är riktigt riktigt grym på det där ;-)

Hoppas ni haft en skön helg och laddar upp er för en ny rolig vecka!

Puss
a



1 kommentar:

  1. spana gärna in mina auktioner på Tradera:

    http://www.tradera.com/listing.mvc/itemlisting?alias=AmelieEvaCarina

    Mer kommer att dyka upp denna veckan :)

    SvaraRadera