tisdag 26 juli 2011


Vilket lovely Casa i Portugal!! 
Här hade jag gärna spenderat resten av min semester. 
Nu har jag fått nog av all fjällluft, imorgon packar vi bilen och åker vidare. Men vad hände med sommaren??? Jag hade sett fram emot en slapp och skön sommar med mycket sol, bad och sena grillkvällar på stranden....istället blev det en pi..regnig sommar.
Kanske typisk svensk sommar :-(


I de här underbart vackra solsängarna hade jag kunnat ligga i timmar..dagar...veckor!!


Underbart kök! Den gamla turkos bänken är hur söt som helst!

Svarta y-stolar hade jag tackat ja till!


Tänk att sitta här i skuggan och dricka lemonad och spela backgammon :-)



Tok gillar allt i detta casa!! 


puss
a

4 kommentarer:

  1. Men man blir ju nästan arg på hur fint det här var! Va! Hur får man ha det så vackert, och avslappnat? Och inte bjuda in oss liksom? ;)
    Tanja Hayes

    SvaraRadera
  2. Men WOW!!! Hur läckert som helst! Där skulle man ju kunna spendera mer än... ja... hur länge som helst! Superläckert!!

    Trevlig blogg du har!

    Kram Elin + Emelie = Fiffiga Systrar

    SvaraRadera
  3. Jag håller helt med! Älskar Missonimönster som är sådär lagom rörigt och mönstrigt men ändå känns lugnt att titta på. Och den röda Tolix bryter jag mig in och tar inatt!

    SvaraRadera
  4. Hvilke fantastiske fotos, love it. Hvor I portugal er det?
    Min familie og jeg tager 1-2 måneder til Portugal (Cascais/Lissabon) og mangler et sted at bo:-)

    Kh Lone

    SvaraRadera