lördag 8 maj 2010

trädgårds ångest...njae!







Regnet öser ner utanför fönstret....det gör ingenting för idag stannar jag med gott samvete inne. Behöver planera min trädgård lite grann för nästa helg kommer svärmor med ny jord nya potatisar och vill veta hur hon ska fixa i min trädgård. Hmmmm....den ser ju hopplös ut. Känns som om det behövs en rejäl make over där. Gjorde mig en kaffe till och började bläddra i nya numret av Sköna hem, som damp ner i brevlådan igår. Kanske får man lite tips där.....Där fanns några bilder jag kände igen.... Det är min närmsta grannes trädgård, jag är inte förvånad för den är verkligen helt fantstisk!! (Nu får man ju inte alls ångest). Den är sådär helt fucking perfekt!! Vad hände på min sida staketet....lite för mycket kaffe, slappande och bläddrande i magasin = inget fix. Hur som helst hade jag aldrig kunnat få min tomt lika vacker, för min granne M är helt grym! jag kan köpa och plantera samma växter, men mina ser ut som mes pluttar på villovägar å grannens blir gigantiska, vackra och bolmar över. Om ni har det nya numret måste ni kolla in den annars får ni ta en sväng till mig & glutta över staketet. (det gör typ alla som kommer till oss...åhhhh vilken underbar tomt...) men men vi har ju tydligen en cross bana istället och det är ju vackert... ;-)
puss anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar