onsdag 14 juli 2010

njuter av ensamheten...

I dag fyllde min kärlek år så jag var uppe tidigt och bakade rulltårta. Sen blev det sång & frukost & paket på sängen. Han fick sova räv för riktigt så tidigt var jag inte uppe. I år fick han faktiskt någonting till sig själv, ganska ofta köper jag sådant som jag själv gärna vill ha som tex. en cremevit grill, ett rosa kakfat eller vinglas. Men idag fick han ett eget armband! Visst jag hade gärna haft det också men det är aningens förstort så han får ha det för sig själv. Jag tror han blev glad. Jag har varit ensam hemma sen lunch (R e hemma) då åkte de iväg på sin årliga tältning. De är 5 pappor med alla barn och blir borta i 2 nätter.

Jag måste erkänna att jag tycker det är så fantastiskt jävla skönt!! De får gärna vara borta en hel vecka om de vill, sen längtar jag nog för mycket efter dem.



Så jag har varit helt ensam på stranden idag, det var inte så mycket packning att släpa ner lite bra magasin och vatten. Jag njöööt verkigen. Inga ungar som jag behövdejaga för att de försökte slå ihjäl varann idag.


Sen kom goa äckligt vältränade Åsa förbi och tog en kaffe med mig på altanen. Mys :-)







Sen middag som avslutades med lite vin & goa ostar helt ensam, lovely!!

puss & go natt!










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar