torsdag 15 juli 2010

tidsoptimist.

Rosa rosa rosa, idag har vi gjort om personalrum/kontor/lager på Tara. Det blev rosa så klart. I tolv timmar har vi stått och svettats målat spacklat skruvat och fixat. Känner mig just nu som en äcklig svettsvenno. men det blir såå bra och det var så klart kul. Men jag hade tänkt gjort så mycket idag. Tids optimist som jag är så trodde jag att jag skulle hinna fixa klart på Tara sen gå och spinna, tro nu inte att jag brukar spinna det händer aldrig men idag hade jag nästan bestämt mig och efter det hade jag tänkt hälsa på min käraste vän som fått sin första lilla bäbis och jag är ju vansinnigt nyfiken och efter det hade jag tänkt gå ut med Stina & dricka drinkar. Men jag hann inte med något av de tre sistnämnda. Hann inte ens hem tills thai'en stängde så det fick bli pizza slice från statoil och chips.Stackars R fick vänta på morsan och middag till kl 22. Nu är det dags för att gå och sova så jag orkar fortsätta projektet imorgon, och då ska jag absolut hinna med att hälsa på lilla bäbisen.
puss & go natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar