tisdag 27 juli 2010

våfflor & hjortron!

Idag skiner solen & då skiner även jag! I går kände jag att jag faktiskt hade fått nog av frisk fjäll luft, men idag känns det helt ok igen. Allt är ju såå mycket roligare när solen är framme. Idag tog vi liften upp på toppen och hälften av familjen cyklade ner och vi andra tog en promenad ner. Men jag har ju inte direkt något lokalsinne så vi hamnade ju såklart på andra sidan berget så J fick komma och hämta oss med bilen. Tur jag har honom  :-)
Sen blev det våfflor i våffelstugan i gustavs backen. De har förmodligen världens godaste och fluffigaste våfflor. De är sååååå gooooda!! Alla utan V älskar dem och här brukar vi hamna vid lunchtid vintertid.
Idag kunde vi sitta på en solig altan och avnjuta dessa godbitar med en kall öl. Sommar i sälen är helt ok ändå.

puss & kram anna

1 kommentar: