måndag 16 augusti 2010

Kärlekstroll!!

Äntligen fick jag träffa mina kärlekstroll igen! En hel vecka har jag varit utan dem. Men nu ska det tas igen. Idag ska jag bara hänga och mysa med trollen heela lååånga dagen. Inga andra måsten de får vänta tills en annan dag.


 

V i morgonrufs.



Fina E.

E har lite bråttom iväg till kompisen N. (Så länge var jag rolig)
Vädret är inte så kul idag så det blir nog mest inomhuslek idag. Kanske lite bak senare.


Känslan av industri gillar jag så här kommer lite inspiration på det.





Jag bara älskar dessa lamopr.

Ha en härlig måndag!

puss & kram
anna

2 kommentarer:

  1. Vilka sötisar du har :)!!
    Gillar inspirationen som du visar,
    och är helt inne på fabrikstrenden nu med!
    Varma kramar...Annaleena:)

    SvaraRadera
  2. Hej, tack ska du ha. Roligt att du gillar den. Fabrikstrenden är alltid fin!

    Kram anna

    SvaraRadera