måndag 16 augusti 2010

på bordet!


Mmmmuuums nybakta kanelbullar! Finns det något godare? Och det bästa av allt...jag har inte bakat dem själv som jag hade tänkt, utan V kompis hade med sig dem hemifrån rykande nybakta. Den typen av vänner gillar jag ;-)

Däremot denna goda pasta wook med grillad halloumi har jag fixat. Den gick fort att göra och smakade ljuvligt!

Jag är ju inte riktigt recepttypen utan mer "jag tager vad jag haver".
I denna wook har jag.

Parpadelle koka aldente'
Wooka zuccini svamp paprika lök (det du har i kylen)
Häll på lite pesto & grädde (visp)
Grilla halloumi massvis i grillpanna
Pressa citron över
Blanda pasta & wook med ruccola
strö över pinjenötter och stora goda oliver.

Servera med nygräddade små baguetter.

smarrigt smarrigt!

Puss & kram
anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar