måndag 13 september 2010

Agenda trassell...

Bakom kulisserna på NK där finner ni mig de närmsta veckorna framöver. Idag var första dagen hos dem och jag tror det kommer bli riktigt roligt att få jobba med så duktiga kreatörer. Idag har jag bråkat med 16 dockor som ska vara i den nya skylten som ska vara klar på torsdag morgon.

Det är så mycket i almanackan just nu så jag vet inte hur jag ska få ihop allt. Det blir nog en hel del pusslande. Vår kommunikation här hemma har aldrig varit särskild bra så jag funderar på att måla en stooor almanacka inne på kontoret.

Nåt sånt här hade varit både snyggt & praktiskt.

Jag lägger in min planering i en vanlig hederlig agenda medans J envisas med att ha sin på datorn, sedan synkar vi dem aldrig så blir det såklart en massa ????
Det får bli ändring på detta!!


Puss & kram
anna



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar