söndag 12 september 2010

Gårdagens fest!

God kväll på er!

Idag är jag allt annat än pigg, men så hade jag ju också väldigt roligt igår kväll. Vi var på fest hos J & G och det var verkligen super trevligt.


Födelsedagsbarnet J i en grymt fin klänning.


J & G bjöd på super god 3 rätters med passande viner till och massvis med parmesan såklart!



Det ser ut som att det gick åt en del vinflaskor....



Grymmaste showen med M, J & S! De är inte bara snygga utan sjunger också grymt bra, så där får man sjunga lågt för att inte skämmas över sin hemska sångröst.
Kul kul! 



Vår härliga norska vän G och min J.



Min trevlige bordskavalier och värd G skötte sig utmärkt. Han servade mig med mat, vin och drog ut och in stolen åt mig precis så som man vill ha det. hihi..


04:00 go natt säger jag här och tack J & G  å alla andra för en super kul kväll!!


Idag blev det några glas med alvedon och kaffe så traskade jag till jobbet. Pigg & glad ;-)
Nu har vi precis landat i soffan med ett lass Thai mat och  snart säger jag Zzzzz...


puss puss
anna

1 kommentar:

  1. Det verkar som om ni haft riktigt kul!
    Starkt att jobba på alvedon & kaffe:D
    Kram j

    SvaraRadera