fredag 26 november 2010


Lovely friday!

Solen skiner in genom alla fönster hemma hos oss och trots att jag dammsög och tvättade golven igår så syns dammkorn överallt! Köksluckorna ser helt talliga ut och kylskåpet blir jag helt galen på. Bra tips på hur man gör rent rostfria vitvaror tack!
Men jag tänker inte städa idag utan i dag blir det lite jul fix. Baka och göra fågelgodis med trollungarna.

Här kommer lite bilder på är ettt härligt danskt hem.








Adventsljusstake får jag inte glömma göra i helgen.
Hoppas ni får en härlig start på helgen i dag.

Pöss & kram
anna


2 kommentarer:

  1. Ska också fixa adventsljusstakarne i helgen. Hoppas nu inte all grön mossa är slut i affärerna... Hade ju tänkt att plocka den i skogen, men snön kom så väldigt tidigt!

    Kram Pernilla

    SvaraRadera
  2. Jag använde M3 som finns att köpa på Elgiganten. Det är en ganska stor sprejflaska. Den är super-superbra! Hade problem länge tills jag fick tips om den, och nu är det rent jämt plus att det håller dig länge. Kostar en slant, men är dryg och helt klart värt.

    Hoppas du hade en fin 1:a advent! Kram Therese

    SvaraRadera