torsdag 25 november 2010

Moln...



Igår var familia inklusive J på ikea en sväng.
Det är väldigt ovanligt, J tycker inte alls om (hatar) att vara där men denna gången skulle vi köpa nya saker till stugan i Sälen så han hade inte mycket till val. Svängen varade i hela 4 timmar sedan stängde varuhuset. Men vi hann med lekrummet, julbordet och 3 varuvagnar med saker!
  J är nu på väg upp till Sälen med alla nya madrasser, sängar, kuddar och täcken.
Julbord på ikea var inget vi hade planerat direkt men vi hakade på alla andra. Oj vad mycket familjer som var där och åt. Jag är ju ingen älskare av julmat men det hör ju ändå till julen som alla andra säger. Nu har jag ätit mitt julbord för i år och är nöjd med det.



Vår soffa har fått sällskap av två stycken moln.
Jag är så glad över mitt senaste inköp, tjoho vad söta de är fåtöljen "Cloud" Design Stockholm House.
Kanske att jag bara behåller den ena, kanske blir lite inknött med 2.
Ska visa Er bilder i ett annat inlägg.
Nu är det bara en matta och något litet bord som behövs här nere i allrummet.

Ha en härlig torsdag för i morgon bloggisar är det
FREDAG!!

puss
anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar