onsdag 10 november 2010

mitt i veckan!

Vad roligt att så många av er gillade mitt kök! Tack snälla söta för alla fina kommentarer. Nu var det ju ett tag sedan vi byggde köket så hade vi gjort ett nytt idag så hade vi säkert gjort annorlunda, men jag gillar det fortfarande!
Mitt nästa kök vill jag ha riktigt riktigt stort! Som ett resturangkök med stooora ytor stooora maskiner och stooora middagar.
 Gärna 100 kvm bara kök.... på en vacker strandtomt.....dream on!


¨

Nu har jag bäddat ner kidsen i soffan med stora fluffiga täcket. Film och godis mitt i veckan, jag är poppis idag också!
Jag måste nämligen plugga. Jag har sölat såååå med tiden så jag vet inte riktigt hur jag ska få ihop mitt arbete som ska redovisas på fredag.
Inte många streck på den planritningen ännu, suck!

Bjuder på lite härlig inspiraton från ikeas jul kollektion ikväll.




Läckert!

tjing
anna




3 kommentarer:

  1. Jag gillar verkligen den översta bilden...nästan lite icke-ikea va!?

    Lycka till med pluggandet =)

    K R a M // t i n a

    SvaraRadera
  2. IKEA har verkligen lyckats med sina bilder. Snyggt förpackat. Vilken superonsdag för kidsen. Hoppas du finner lite plugg-ro.

    Kram Anna

    SvaraRadera
  3. Julkänslor! Tack för höstdepptipsen rara du!

    SvaraRadera