torsdag 11 november 2010

Skapande


Floristik stod på schemat idag! Japp äntligen tänkte jag, nu ska jag lära mig att göra fantastiska buketter. Det är nog heller inte så svårt så det här fixar jag.
Men oj vad fel jag hade. Vilken respekt jag fick för alla duktiga florister. De är så skickliga och jag beundar dem verkligen. Det ser ju så enkelt ut och det går oftast väldigt fort. Det var skitsvårt! Skar mig i tummen gjorde jag också, jag var inte den enda vissa behövde till och med bandage på mig räckte det med ett plåster. Men vad kul det var, jag måste bara öva, öva, öva och få in det rätta snittet.

Mina duktiga klassisar!

Alltid lika söta Liselott.


Min osymetriska spretiga bukett, undrar vem som ska få denna?

Ha en härlig kväll!

love
anna


1 kommentar:

  1. Det lät som en väldigt trevlig lektion (förutom plåstret, då!). Något jag väldigt gärna skulle vilja kunna!

    kram Pernilla

    SvaraRadera