tisdag 18 januari 2011

Grus i ögonen!


God kväll fina ni!
Jag har grus i ögonen och önsakde att jag hade en låång sovmorgon i morgon. Men det hinns inte med, det får vänta tills på lördag. I dag blev ännu en lång dag i montern med arbetarbyxorna på! Det är sååå mycket saker, stora saker, småsaker, fina saker och mindre fina saker som ska få sin rätta plats i montern. I morse låg allt i ett stort kaotiskt hav men nu har det mesta hittat hem. Jag har fotat och ville visa er röran här innan allt blev fint, men jag har glömt kabeln till datorn så jag kan inte föra över bilderna. Skit också!!
Ska höra om någon annan har med sig.
Efter denna intensiva men roliga vecka i Stockholm och nästa vecka i Norge så känner jag att det hade varit riktigt riktigt härligt med en weekend med min kärlek på spa. Jag har spanat in Vann, någon som varit där? Jag tycker det ser riktigt nice ut!




Nu ska jag krypa ner under täcket och toksova!

Kram på er
anna

1 kommentar:

  1. Vad du jobbar! Hoppas det går att visa bilderna sen! SPA-bilderna ser i alla fall helt underbara ut, låter verkligen som en bra idé!

    Kram Pernilla

    SvaraRadera