torsdag 20 januari 2011

Tjingeling!


Man kan ju nästan tro att jag har somnat här uppe i stockholm, men det har jag verkligen inte! Idag slog portarna upp för Fromex och alla utställarna som har jobbat och slitit under alla dessa dagar fick idag sin första bekräftelse. Roligt!
Jag har även varit kvar och sålt idag vilket var riktigt roligt, vi är ett härligt gäng som har jobbat och som kul ihop.
I morgon ska jag ha en hel dag på mässan då jag ska gå runt och kika och gå på lite föreläsningar, bl.a svenska moderådets trendanalys. Alltid kul att höra vad som komma ska.
Mässan i år känns iallafall sprudlande och färgglad!
Gillar gillar!

Maria Montazami har ju en egen monter här på mässan med bl.a sina "tossels" så den svängen förbi henne ska jag absolut gå.
"Mums"


Go natt sötisar hörs imån.

Kram
anna









1 kommentar:

  1. Formex mässan verkar vara hur trevlig som helst!! Nu när jag ser att även självaste Maria M ska vara där. Jag bara gillar henne så mycket:D

    Kram Helena

    SvaraRadera