måndag 28 februari 2011

Måndag igen!



En härlig lägenhet i Köpenhamn med influenser av Fankrike.
Gillar mixen av gammalt och nytt och de skönt slitna väggarna.
Jag läser vanligtvis inte allt i hemmet men snubblade över deras hemsida och fann denna härliga inspiration.
Jag gillar som ni säkert förstått danska hem, de är duktiga.



Tokälskar vägarna!





Fint va?!
Idag fick jag nog. Fläsket måste bort! Jag har varit på gymet, tjoho! Zumba blev det för mig och jag skakade rumpa och försökte hålla takten.
Nu hoppas jag att finna tid och ork att komma i form.

Hoppas ni har det bra där ute i mörkret.

pöss
anna

2 kommentarer:

  1. Underbar stil.
    Medvetet hem= Me like!

    Ha en fin kväll!
    kram CC

    SvaraRadera
  2. Fastnade också för det reportaget. Är det bara jag som tycker det, men visst har Allt i hemmet blivit mycket bättre det senaste?

    Allt härligt att skaka lite rumpa ;)
    Kram Anna

    SvaraRadera