lördag 26 februari 2011

Träningsfreak!


Tjenixen lördag!


Kanske blir träningen roligare med ett par nya skor.
Vet inte vad som hänt.. men mycket har hänt! Många många kilon måste bort! Träningen har inte gått något vidare bra, det kan ju bero på skorna...jaa det är nog så. Jag är en trogen Nike kund så jag behöver inte testa igenom hela skodjungeln. Det får nog bli de här i rosa. Shit vad träningen kommer bli så mycket roligare :-) 
Jag är inne i en jobba jobba period nu och är inne på dag 7 i en tjugodagarutanledigtperiod. Pust! Men det är kul jobb så det är helt ok.
Lite tröttare än vanligt är jag och igår somnade jag innan barnen kvart i 9 och sov till 9.
Kul tjej / fru ;-)

Hoppas ni mår toppen!
Nu blir det godis och vin.

pöss
anna

2 kommentarer:

  1. Ja men det är väl inte konstigt om du inte orkar/hinner träna, så mycket som du jobbar!

    Men jag tror du har helt rätt, skorna kommer göra att träningen går så mycket bättre!;-)

    Kram Pernilla

    SvaraRadera
  2. Härliga skor!! Javisst hjälper det med ngt nytt för att få igång motivationen :)

    Ha en härlig kväll!

    Kram Linda

    SvaraRadera